עדכונים

לצפייה בעלון שלנו: מכתבים לבריאות.

חברות וחברים יקרים,

בשבועות האחרונים עשינו מאמצים אדירים בשני כיוונים במקביל: ראשית, אנחנו מנסים להשיג תגובות של כל המפלגות הרצות לכנסת בנושא המשבר במערכת הבריאות, ושנית, הדפסנו עלונים לחלוקה כדי להפיץ את הפרויקט ולהמשיך לשלוח את הסיפורים של מטפלים ומטופלים מהמערכת הקורסת. תמונה של העלון מצורפת כאן לנוחותכן/ם. גם ביום שלאחר הבחירות, אסור שהנושא ייעלם מהכותרות, ונעשה כל מה שאפשר כדי לוודא שזה לא יקרה.

לצערנו מעט מאוד מפלגות טרחו להשיב בנושא החלק במצע שלהן המתייחס למערכת הבריאות. שבוע לפני מועד הבחירות נפרסם את התשובות שהגיעו אלינו, כדי שתוכלו לשפוט בעצמכם מי לוקח ברצינות את הנושא, ומי לא.

בנוסף להפצת העלונים, האתר והדף שלנו בפייסבוק מתרעננים ומתהדרים בעיצוב חדש! העיצוב באדיבות אור רוזנשטיין, שהצטרפה לצוות הפרויקט. זה המקום להודות שוב לכל חברי הצוות שלנו, לכל שולחות ושולחי הסיפורים, ולכל מי שתרמו סכומים קטנים ואפשרו לנו להדפיס את העלונים ולהמשיך לשלוח מכתבים. כולנו עובדות ועובדים בהתנדבות, וגם תרומות קטנות עוזרות מאוד להמשיך ולקיים את הפרויקט.

ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, אמר השבוע שהוא לא שוכח את החיים עצמם. אנחנו כאן כדי להזכיר לו, ולכולנו, שהחיים עצמם נמצאים בסכנה ברגעים אלה ממש במסדרונות בתי החולים, וראוי שהממשלה – כל ממשלה – תתגייס כדי לטפל בסכנה הזו.

flyer2"flyer

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.