אנשי הצוות הרפואי משלמים מחירים גבוהים מאוד – פיזית ונפשית

בשבוע שעבר, הצטערנו מאוד לשמוע על שלושה מקרי התאבדות של רופאים בבית החולים סורוקה. העומס הרב בבית החולים, המצב המתמשך של תת-תקינה וחוסר היכולת של הצוות הרפואי לתת מענה למטופלים הביא את הרופאים למצוקה נפשית קשה מנשוא.

במוצאי שבת, נחרדנו לשמוע כי המצוקה בבית החולים גבתה קורבן רביעי, כאשר מתמחה ברפואה פנימית שם קץ לחייו. מדובר בארבעה רופאים שהתאבדו תוך שנה וחצי. זה בלתי נתפס.

מתחילת הדרך, סיפרנו לכם שהעומס הרב בבתי החולים גובה קורבנות. היום ברור יותר מתמיד, שהקורבנות הללו מגיעים לא רק מקרב המטופלים, אלא גם מאנשי הצוות הרפואי, שמשלמים מחירים גבוהים מאוד – פיזית ונפשית – על אזלת ידה המתמשכת של הממשלה בטיפול במשבר.

אלו הם ימים של "כשכוש בכלב". אנחנו נמצאים לפני בחירות שלישיות, שעליהן מוציא הציבור הון עתק, כסף שהיה יכול להיות מנותב למטרות אחרות. שאלו את עצמכם, שוב ושוב: למי באמת אכפת מהחיים שלנו? על מי צריך ללחוץ ובפני מי צריך למחות כדי שהמצב ישתפר? והחשוב ביותר – האם הממשלה הבאה תצליח למנוע את מותו של הקורבן הבא? האם אנחנו באמת רוצים ליפול חללים בגלל המשבר במערכת הבריאות?

אנא, הצטרפו אלינו למאבק הזה. גם אם נדמה שיש דברים יותר בוערים על הפרק, החיים עצמם קורים כאן ועכשיו, במקומות שאמורים להציל חיים, ובמקום זאת נוטלים חיים.

יהי זכרם של הקורבנות ברוך.

לצפייה בכתבה: טרגדיה רביעית בסורוקה: מתמחה שם קץ לחייו

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.