עברתי פשוט גיהינום, בערך שנה וחצי של חיים בלי חיים…

לצפייה במכתב שנשלח: מכתבים לבריאות 6 יולי 2014

לפניכם סיפורה של שימרית על מחדל האלטרוקסין, שבו הרכב התרופה השתנה ללא התראה ופגע באיכות חייהן של אלפי מטופלות, באופן שגרם לתחושה קשה של חוסר אמון:

"בערך בחודש אוגוסט 2011 התחלתי לקחת את האלטרוקסין החדש.

מיד התחילו תופעות נוראיות: כאבי פרקים קשים מאוד, עצירויות, העור בידיים שלי הפך להיות מחוספס וחום, היו לי שינויים במצבי רוח… הייתי ממש מתוסכלת והרגשתי שהגוף בוגד בי, לא היה לי כוח לכלום…

לאחר מכן החלפתי ל'יוטירקס' אחרי שדרשתי מהרופא להחליף לי את הכדורים. בהדרגה כל התופעות חלפו, אבל אחרי 5 חודשים שוב הכל חזר. החלופה לא היתה מספיק טובה.

כרגע אני לוקחת כדור ברקיחה פרטית. עברתי פשוט גיהינום – בערך שנה וחצי של חיים בלי חיים… משפחה שלמה כמעט נהרסה.

אני מאוד כועסת על משרד הבריאות ועל חברת התרופות, וממש איבדתי אמון בכל סמכות שיש לה אינטרסים כלכליים ולא רואה את טובת הציבור לפניה!"
11

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s